|
|
E-vitamin és a tüdőrák |
|
|
|
Nagyobb mennyiségű E-vitamin fogyasztása felére csökkenti a tüdőrák kialakulásának valószínűségét. Ezt mutatja a Texasi Egyetem M.D. Anderson Rákkutató Központjának kutatói által publikált tanulmány, ami az International Journal of Cancer legutóbbi számában jelent meg, és 1088 tüdőrákos valamint 1414 egészséges ember bevonásával végzett kísérlet eredményét mutatja be. A résztvevők e legkülönfélébb életmódot élik, beleértve a dohányzást is. Az átlagos életkoruk 61 év volt az egészséges csoportban és 62 a tüdőrákos csoportban.
|
|
Tovább...
|
|
|
Sertésinfluenza és a csodafegyverek |
|
|
|
Az egyik kedvenc TV műsorom Discovery Mythbusters (magyarul talán Állítólag) című műsora, ahol pár "örökgyerek" olyan legendákat cáfol vagy igazol, amiket nekünk, átlagos nézőknek nem áll módunkban leellenőrizni. Jobb híján elhisszük, hogy úgy van és társaságban tovább adjuk. Így terjednek. Ma azon gondolkodtam, hogy miért nem volt eddig a műsorban egy olyan kísérlet, ami azt hivatott igazolni vagy cáfolni, hogy a műtéti maszk megvédi e viselőjét bármilyen levegőben terjedő szennyeződéstől vagy kórokozótól. |
|
Tovább...
|
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 Következő > Utolsó >>
|
| Eredmények 1 - 7 / 34 |